به گزارش روابط عمومی، دکتر بیوته دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در آیین باشکوه یادواره شهدای عملیات رمضان و ۲۴۲ شهید دانشگاه پیام نور، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانشجو و خانوادههای معزز آنان، سخنانی پرشور در تبیین جایگاه ایثار و مقاومت ایراد کرد.
دکتر بیوته با مخاطب قرار دادن فرزندان شهدا و تجلیل از ایثارگری پیشکشوتان عرصه جهاد اظهار داشت: اگر امروز ما خادمان ملت پشت این تریبونها با امنیت سخن میگوییم، به برکت خون پدران شماست. شهدا صاحبان اصلی این نظام و اعتبار دانشگاه پیام نور هستند.
حقانیت و جایگاه علمی این دانشگاه امروز با نام این ۲۴۲ شهید والامقام در دل تاریخ و جامعه علمی کشور تثبیت شده است.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حوادث اخیر و شهادت مظلومانه رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ما افتخار میکنیم که امت رهبری هستیم که همچون جدش امام حسین (ع)، با لب تشنه به شهادت رسید. دشمنان و رسانههای بیگانه تهمتهای بسیاری زدند، اما جهانیان دیدند که رهبر ما مخفی نشد؛ او در کنار فرزندانش و در میان امتش ایستاد و اگرچه کالبد پاکش هزار تکه شد، اما هرگز قدش در برابر استکبار خمیده نشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، جنایات استکبار جهانی علیه ملت ایران را بیپاسخ ندانست و افزود: دشمن خبیث از دانشآموزان معصوم در مدرسه میناب تا دانشجویان غیور ما در دانشگاه پیام نور رحم نکرد، اما همین خونهای پاک، بزرگترین عامل رسوایی جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی در دل تاریخ است.
این رسوایی بر پیشانی آنان حک شده و خون معصوم فرزندان ما حق و حقیقت را به گوش جهانیان خواهد رساند.
دکتر بیوته در پایان با تأکید بر وحدت ملی و لبیک مجدد به آرمانهای انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز اساتید، دانشجویان، رزمندگان و روحانیت، فارغ از هرگونه تفاوت سیاسی، یکدل و یکصدا تحت فرمان رهبری هستند.
ما به عنوان خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی، در کنار خانوادههای معظم شهدا ایستادهایم تا راه این عزیزان را که عصاره انسانیت در واژه شهادت است، ادامه دهیم.