• کنتراست

  • ساعت : ۱۲:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۶/۱۵ 
گزارش تصویری؛
برنامه کوهنوردی کارکنان دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی به مقصد روستای آهار و آبشار شکراب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، برنامه کوهنوردی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به مقصد روستای آهار و آبشار زیبای شکراب در روز چهارشنبه 12 شهریور با حضور جمعی از کارکنان و به همت اداره کل تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.

این برنامه در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روحیه جمعی کارکنان و با هدف تقویت نشاط سازمانی و ترویج سبک زندگی سالم برگزار شد. شرکت‌کنندگان پس از حضور در محل روستای آهار، مسیر زیبای طبیعی تا آبشار شکراب را طی کردند و از مناظر چشم‌نواز منطقه بهره‌مند شدند.

اداره کل تربیت بدنی سازمان مرکزی با برگزاری مستمر چنین برنامه‌هایی، تلاش دارد بستر مناسبی برای ایجاد همدلی، نشاط و پویایی بیشتر در میان کارکنان فراهم آورد.

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این برنامه را مشاهده نمایید

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.18.0
    V6.1.18.0