به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، برنامه کوهنوردی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به مقصد روستای آهار و آبشار زیبای شکراب در روز چهارشنبه 12 شهریور با حضور جمعی از کارکنان و به همت اداره کل تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.
این برنامه در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روحیه جمعی کارکنان و با هدف تقویت نشاط سازمانی و ترویج سبک زندگی سالم برگزار شد. شرکتکنندگان پس از حضور در محل روستای آهار، مسیر زیبای طبیعی تا آبشار شکراب را طی کردند و از مناظر چشمنواز منطقه بهرهمند شدند.
اداره کل تربیت بدنی سازمان مرکزی با برگزاری مستمر چنین برنامههایی، تلاش دارد بستر مناسبی برای ایجاد همدلی، نشاط و پویایی بیشتر در میان کارکنان فراهم آورد.
در ادامه میتوانید گزارش تصویری این برنامه را مشاهده نمایید